بدھ , اپریل 24 2019
Home / اہم خبریں / نوشہرہ میں صحافی کا قتل

نوشہرہ میں صحافی کا قتل

نوشہرہ (اسٹاف رپورٹر) نجی ٹی وی چینل کے رپورٹر کے قتل پر صحافی برادری میں تشویش پھیل گئی۔ تفصیلات کے مطابق خیبر پختونخوا کے شہر نوشہرہ میں ایک نجی ٹی وی چینل کے رپورٹر نور الحسن کو ٹارگٹ کلنگ کے ذریعے 3 دسمبر کو قتل کیا گیا۔ جب وہ اپنے کیمرہ مین صابر کے ساتھ حیات آباد جا رہے تھے۔

نور الحسن کے قتل کے بعد صحافی برادری میں تشویش پھیلی ہوئی ہے۔ شہید صحافی کو انصاف فراہم کروانے اور کافروں کو کیفر کردار تک پہنچانے کے لئے نوشہرہ اور خیبر پختونخوا کے دیگر شہروں جہانگیر آباد، خیر آباد، صوابی اور باجوڑ میں صحافیوں کی جانب سے احتجاجی مظاہرے کئے گئے۔

مظاہرہ کرنے والے صحافیوں نے مطالبہ کیا کہ نور الحسن کے قاتلوں کو جلد از جلد گرفتار کیا جائے۔ اور مقتول کو انسداد دہشتگری کی دفعہ 7 کے تحت سرکار کی جانب سے مقتول کے اہل خانہ کو شہداء پیکج دیا جائے۔ احتجاج کرتے ہوئے صحافیوں نے کہا کہ اگر نور الحسن کے قاتلوں کو جلد از جلد گرفتار نہ کیا گیا یا اس سلسلے میں کسی بھی قسم کی تاخیر برتی گئی تو اس کی ذمے دار پولیس اور متعلقہ ادارے ہوں گے۔ صحافیوں نے کہا کہ اگر مقتول کو بروقت انصاف نہ ملا تو احتجاج کا دائرہ بڑھایا جائے گا۔

Check Also

ذولفقارعلی بھٹو ایک تاریخ ساز شخصیت

ذولفقارعلی بھٹو ایک تاریخ ساز شخصیت

ضحیٰ مرجان ذولفقارعلی بھٹو ایک تاریخ ساز شخصیت ہیں۔ پیپلز پارٹی کے جیالوں کی تاریخ …